sunnuntai 10. marraskuuta 2013

Driving around.. - Idea 110!

Hei ja hauskaa sunnuntai päivää!

Ensiksi: Anteeksi etten ole yli viikkoon kirjoitellut mitään! Yritän kirjoittaa hieman enemmän..
Olen tällä viikolla puuhaillut aikas vähän, joten senkään vuoksi en ole kirjoittanut. Tiistain ja kesviikko illat olin ystäväni seurana kun hän pyysi minua kotiinsa yöksi, koska ei halunnut nukkua isossa talossa yksin, joten menin metelöimään sinne.

Torstain olin siskoni luona, leikkimässä hänen poikansa kanssa. Leikkikaverini oli löytänyt uuden lelun: imurin, joten sitä piti nostaa ja katsoa ja hieman jopa maistaakkin, sillä onhan se sentään imuri. Kysyinkin leikki kaveriltani, tulisiko hän meillekkin imuroimaan, en saanut vastausta..

Perjantaina olin ensin Tupperware -kutsuilla ja ostin sieltä parit kipot. Niistä kuvia ja lisä infoa myöhemmin.. Sen jälkeen olin ystäväni Caritan kanssa ajelemassa pitkin Euraa. Siinä samalla käytiin sitten kiukaisissakin moikkaamassa yhtä toista ystävääni. Kotiin päästyäni katselin Nenäpäivä -showta.

Eilen käytiin vielä illalla kavereitteni kanssa ajelemassa taas ympäri Euraa ja tätä reissua olisi pikemminkin voinut sanoa terapiaistunnoksi, sillä taas tuli juteltua kaikki asiat ja kuulumiset läpi.


 Tilaamani uusin Volbeatin levy! 



Rakas leikkikaverini! <3


Uusia löytöjä:





Muistakaa Isää ja

SEURAAVAAN KERTAAN!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti