tiistai 3. joulukuuta 2013

Sattumusten sarja vol.1 - Idea 113.

Hei ja aivan ihanaa alkanutta joulukuuta!

Marraskuu meni yhtä nopeasti kuin tulikin ja nyt alkaa se kaikkien odottaman joulutohina, joko teillä on listat valmiina ja lähimmäisten paketit paketoitu. Minulla on jälkinmäinen hyvinkin halussa.

Nyt ajattelin kirjoittaa vaihteeksi mielipide kirjoituksen ja tässä se tulee:
Mistä asiasta teidän mielestä saa suuttua? Minulle tapahtui tänään merkillinen juttu ystäväni kanssa. Minä sanon aina asiat melko suoraan ja usein niin, että sanon ja mietin vasta sitten ja siitä olen monesti kuullutkin. Ja kun sanon mitä sylki suuhun tuo saattaa jotkut siitä hieman loukkaantuakkin. Nykyään olen hieman ruvennut miettimään mitä sanon. No tänään kuitenkin ystäni suuttui siitä, kun sanoin etten voi lähteä töistä aikaisemmin. No asiahan on selvä: työt ensin ja sitten huvit, eikö??? Asia kuitenkin sovittiin parhain päin, eikä siitä sen ennempään.. Mutta mistä asioista voi suuttua, olettko oikeasti miettineet sitä. Suututko siitä, jos joku on jättänyt valot palamaan kylpyhuoneeseen vaikka siellä ei ole ketään, koska sattui unohtamaan ne päälle vai suututko siitä, että joku ei lähde kanssasi jumppaamaan koska toinen  ei vain yksin kertaisesti halua tehdä sitä. Miettikääs nukkumaan mennessänne tätä..

Mutta sitten itse mielenkiintoiseen iltaan: Olin ystäväni kanssa ajelemassa ja kun hän toi minut kotiin käppäilin ovelle ja yllättäen lukossa. No sitten etsin aivainta ja puhelinta taskuistani ja kas kummaa ne ovat sisällä koska unohdin ne kotiin. Ensimmäinen ajatus oli että voiko näin oikeasti tapahtua? Ei siinä mitään, lähdin etsimään vara-avainta eikä sitäkään mistään ja sen seuraamuksena suusta pääsi muutamat v-alkuiset sanat. Onnekseni huomasin, että naapurin mummo ja joku nuori nainen olivat pihalla ja menin kysymään noloissani saisinko soittaa veljelleni jos hän tulisi avaamaan minullle oven. No koska minulla on aivan ihana ja avulias veli niin ei kai hän tule sitä ovea avaamaan. Paniikissa mietin mitä teen, kunnes mummo ja nainen kysyi tarvitsenko apua tai kyytiä johonkin ja he heittivät minut siskoni luo jossa olin hieman aikaa kunnes siskoni toi minut kotiin ja avasi oven. Onneki maailmassa on vielä ihania naapurin mummoja.



Pitäähän lapsella nyt joulukalenteri olla ;)


Joulu rutiineja..



Mun uus lemppari:


Parempaa viikkoa ja 
SEURAAVAAN KERTAAN!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti