perjantai 6. syyskuuta 2013

Stressausta ja synttäri huumaa.. - Idea 88.

Hei ja hyvää perjantaita!

Anteeksi etten ole kerinnyt kirjoittelemaan pitkään aikaan taaskaan.. Mutta elikkäs, ensiksi olen stressanut täälä viikolla aivan liikaa kaikkea: ensiksi oli vuorossa liukasrata ja hieman kaupungi ajoa, en stressanut liukasrataa lainkaan vaan enemmänkin kaupungi ajoa sillä koko ajan sai olla varuillaa ja tietenkin sammuin kahdeksi valoiksi yhteen risteykseen joten hienoa sekin! Sen lisäksi stressasin tämän päivä koetta mutta toivon että se menisi hyvin..
Ja tietenkin tätä hetkeä jota olen innoissani odottanut: Viron reissua ja synttäreitäni. Tänään vietin sybttäreitäni kavereiden kanssa ja viikonloppuna perheen parissa. Sen lisäksi olen leiponut kaikkea aivan hulluna sekö pakannut viroa varten..
Teen sitten erillisen postauksen myöhemmin lahjoistani, mutta nyt kuvia tämän illan synttäreistäni:


Ihanas kortti ihanilta ihmisiltä! Kiitos <3




Kun nyt näitä synttäreitä vietetään niin tarvii sitä skumppaakin olla! 



Muutamat kakut..


Ihana Niinasein! <3


Mun muijat <3



En muuten päästä irti!!


Se on muuten mun pullo!





Mersu, johtotähti!

Empä voisi tätä iltaa kuvailla:
>

Ei muuta kun,
SEURAAVAAN KERTAAN!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti