tiistai 13. toukokuuta 2014

Tikissä - Idea 145.



Hei ja hyvää tiistai iltaa!

Miten teidän viikkonne on alkanut? Omani aloitin treenillä. Eilen olin lenkillä ja tänään olin bodypumpissa. En ole puoleen vuoteen kerinnyt käymään bodypumpissa ja tänään kun sinne menin pitkän tauon jälkeen tuntui se hyvältä. Vaikka olen nukkunut nyt viimeaikoina todella huonosti ja tänäänkin olin aivan väsynyt oli silti pakko ottaa itseään niskasta kiinni ja ajaa vaan Tzempin pihalle ja mennä ns. nostamaan sitä rautaa.
En ole sellainen ihminen joka nauttisi siitä, että menäämpä metsään oikeen pitkälle juoksu lenkille. Ei, ahdistun siitä jos joudun menemään yksin metsään, sillä pelkään metsää ja jos joku kalasääsi tulisi vastaan varmaan pyörtyisin. Tykkään enemmin käydä erilaississa jumpissa, kuten bodypumpissa jossa ohjaajat käskevät tehdä isommilla panoksilla.





Mun ehdottomasti suosikkiherkkuihin kuuluu tällä hetkellä maitorahka. Olen tehnyt siitä töihin smhootieta, lisännyt ja murskannut sinne jäisiä marjoja sekä maitoa ja ravistanut sitä fitness shake -pullossa. Hyvää myös ennen treenejä, sillä se ei ole niin täyttävää kun luulisi. Kokeilkaa ihmeessä!

Seuraavaan kertaan! 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti