perjantai 7. kesäkuuta 2013

I am stuck in my head - Idea 54.

Hauskaa perjantai iltaa!

En voi uskoa, että vapaapäiväni ovat jo ohi! Juuri ne vasta alkoi ja tuntuu etten ole kerinnyt mtn tekemään. Eilen olin shoppailemassa ja tänään olen vain ajellut.

Olin aamulla iskäni kanssa ajamassa. Se oli kivaa ja edelleen niin erillaista verrattuna skootterin ajoon. Yksi tuttuni sanoikin minulle läpällä, että ajaminen on yliarvostettua. No, ehkä onkin, mutta ammatissani tarvitsen ajoneuvoa ja mielummin se on auto kuin se skootteri, vaikkei minulla autoa olekkaan. Minusta se on niin huvittavaa kun jotkin ihmiset saavat aivan uuden tuliterän ja hyvän auton porukoiltaan ja porukat makavat sen mukisematta. Voi kuulostaa hieman siltä, että olisin kateellinen, voi se sitäkin olla, mutta minusta se on vaan huvittavaa, että vanhemmat ostavat sinulle uudeen auton jonka luultavasti hajotat..

Kävin myös siskoni luona moikkaamassa häntä ja hänen poikaansa. Siskoni poika on keksinyt uuden kivan jutun: KILJUMISEN. Jäätävää kuunneltavaa silloin kun poika on kiukkuinen.. Jouduin tänään myös mattopesulle. Kamalaa puuhaa sekin..






Seuraavaan kertaan! 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti