torstai 27. kesäkuuta 2013

We put our glass to the sky and lift up - Idea 61.

Hei ja oikein lämmintä ja hikistä torstai päivää!

Anteeksi taas, kun en ole kerinnyt kirjoittamaan moneen moneen moneen päivään. Maanantaina minulla oli iltavuoro, mutta kerkesin tekemään aamupäivällä kakkupohjan.

Tiistaina minulla oli aamuvuoro, jonka jälkeen innostuin pyöräilemään Euran Kirputtomaan -kirpputoriin. Koska paikkaa oli niin kehuttu ajattelin että siellä olisi kiva pyörähtää. Valitettavasti en ole kirpputori ihmisiä ja aina ahdistun kirputoreilla ja tälläkin kertaa tapahtui aivan samoin. Hyi sanon minä, ihmettelen ja olen hieman kateellinen siitä, että jotkin ihmiset löytävät kaikkea hienoa kirpputoreilla.

Eilen keskiviikkona innostuin menemään tzemppiin, pitkästä aikaa ja vaikka oli tuskaisen kuuma jaksoin olla siellä Bodypumpissa ja olen siitä ylpeä!






Seuraavaan kertaan!

2 kommenttia:

  1. Tuuppas tänne Poriin joku päivä tsekkaamaan Satakunnan löytotavaratoimisto :)

    VastaaPoista
  2. Pitää varmaan tulla ku eurasta ei löydä mtn :D

    VastaaPoista