tiistai 4. kesäkuuta 2013

Rain & lightning - Idea 52.

Hyvää tiistai iltaa!

Eilen olin ekan kerran ajamassa autoa (ei ruumita..), joka oli todella outoa. Olen varmaan ajo-opetteajan kauhu, sillä tappelin hänen kanssaan jonkin verran, tai oikeastaan kinastelin, sillä kun hän sanoi, että käänny seuraavasta vasemmalle, no tietenkin käännyin ja sitten opettaja sanoo että vasta seuraavasta piti. Sitten hän käski ottaa pois jalan kytkimeltä, no minähän otin ja hän vieläkin pyytäää ottamaan jalkaa pois kytkimeltä, ja sanoin että otin ja hän vain toteaa etten ottanut. Tunnin jälkeen hän kysyi jännittikö, vastasin ei. Ei se oikeastaan jännittänyt, olin vain muuten väsynyt.
Tänään olin taas autokoululla ja istuin teoriatunneilla. Enää kaksi kertaa jäljellä (jipii!).

Unohdin kertoa, että ostin viimeviikon perjantaina Cheekin uusimman levy, Sokka irti ja se on todella hyvä! Olen (häpeän myöntää) aivan hirveä Cheek fani. Omistan melkein kaikki levyt ja olen ollut Cheekin keikoillakin. Cheek on todella hyvä live- esiintyjä, joten jos et vielä pidä Cheekin tuotannosta, niin mene hänen keikalle ja takaan että sen jälkeen pidät!!








Seuraavaan kertaan!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti