torstai 8. elokuuta 2013

Lempi harrastukseni: Shoppailu! - Idea 78.

Hyvää tortstaita!

En ole tehnyt oikeastaan mitään erikoista viimeaikoina. Maanantaina vain olin, en jaksanut tehdä yhtään mitään..
Tiistaina leivoin kakkua siskoni kanssa. Se oli tuplasuklaajuusto -kakku. (Voin joskus myöhemmin jakaa ohjeen..) Se oli taivaallista ja SUKLAISTA! Nam..! :)) Olin myös ilalla likkojen kanssa kalastamas taas, HAUSKAA OLI KUTEN AINA! :))
Eilen olin ajotunnilla. Ekaksi ajattelin, että kiva mennä ajamaan, mutta kesken tunnin vaivuin epätoivoon. Tuntui, etten sitten lainkaan osannut ajaa sitä. Että auton käyttö oli minulle täyttä hepreaa.. NO läheiset osasivat lohduttaa sillä, että jos Suomen surkeinkuski ohjelman voittajakin oli saanut kortin, saan minäkin. (Hope so..)
Tänään olin siskoni kanssa shoppailemassa ja mitä kaikkea sitä tuli löydettyä. Löysin aivan ihanan neuleen!Siinä on jopa hieman pitsiäkin ja löysin myös ihanan rennon pitkähihaisen jossa on Amerikan lippu ja kotka, olen aivan hulluna kaikeen amrikka juttuihin!
Ostin myös perus trikoot: mustat legginsit ja pinkin tunikan. Ostin myös aivan ihanan hiattoman kauluspaidan joka on kelta ruudullinen. SE ON IHANA!
Eräs myyjä suositteli minulle hopeakimmalle kynsilakkaa, ja ostinkin sen, se pitää enää vain testata.. Käytiin sen verran vielä kiertelemässä Anttilan leffaosastoa ja löysin sieltä aivan ihanan leffan: Les Miserables. Ajattelin katsoan sen huomenna..


Se ei oikein syttyny..


Kalaa tulee, vai tuleeko?


Ihana aurinko! <3


"Hei beibi, voitko kuvitella hän on spaceman" - Se vaan soi päässä..






VeroModa - 9.95€


VeroModa - 21.95€



H&M - 9.95€




Tilattu H&M:ltä - 29.95€


Tilattu H&M Home:ista - 2€

Ihana biisi..


Seuraavaan kertaan!

1 kommentti:

  1. Woou onks sul letis pidennykset? On nimittäi super kivan näköne :)

    VastaaPoista