sunnuntai 11. elokuuta 2013

Summer, why u are so short? - Idea 79.

Iltaa ihmiset!

Se on taas sunnuntai ja minulla loppuu huomenna loma (nyyh..) ja koulu alkaa. Joko teillä muilla on reppu pakattu sykysyä varten? Minulla ei, sillä en edes omista reppua. Monta laukkua kyllä, mutta en reppua..

Perjantaina oli se ajotunti Porissa. Se meni noh, kohtalaisesti, minulla meni vaan hermo, autokoulun opettajallakin meni kenties hermo ja kolmella muulla ihmisellä ketkä istuivat takana taisi mennä hermo ja niillä jotka olivat risteyksessä meidän automme takana odottamassa, että koska tuo mersu tuosta lähtee vai lähteekö lainkaa, niin taisi heilläkin mennä hermo.. Eli sammutin auton luultavasti kolme kertaan yhteen risteykseen enkä kerinnyt lähtemään siitä pois ja valot vaihtuivat ensin punaisesta - keltaiseen, keltaisesta - vihreään ja minun siinä välissä mokatessa ne vaihtuivat taas - punaiseen, JEE OLEN SIIS AIKA TAIVAT, ENKÖ? Edelleen ystäväni lohduttivat, että jos suomen surkein kuskikin oli saanut kortin niin minäkin luultavasti saan.

Eilen siivoilin tätä meidän mörkää ja leivoin pizzaa. Yleensä pizza tehdään veteen, mutta tällä kertaa laitoin veden tilalle maitoa, ja voi, että se oli HYVÄÄ! Laitoin päälle jauhenlihaa, thai -kasviksia (wok, pakastealtaasta varmasti löytyy!), minutomaatteja ja parikaa.
Sen lisäksi käytiin ystäväni kanssa ajelemassa ja moikkaamassa kahta muuta ystävää, jotka valmistuivat illan viattoon. Itsekkin olisin halunnut, mutta koska lupauduin töihin, ajattelin jättää sen takia väliin.
Eilen tuli myös vanhempani kotiin ja toivat ihania tuliasia: Uuden kassin joka on vielä aito adidas, pari ihanaa paitaa sekä mielenkiintoisen Kreikkalaisen hyvää näkevän silmä.

Ja tänään olin siis töissä, joka myös oli vaihtelua lomailuun. Muutama kuva vielä:





JackDaniels:in meikä luottaa..


Ihanana ihana laukku ja juuri mun värinen!


"It's London Babe!" -Joey Tribbiani


Hyvää näkevä silmä..


Jätskii ja tendilehti, voiko olla parempaa?
Voi, jäätelö ja cosmo..


Mun pieni ja iloinen päivänsäde!

Jollette ole vielä kuulleet, niin nyt on se aika, PARASTA:



Seuraavaan kertaan!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti