maanantai 19. elokuuta 2013

Summer 2013 - Idea 82.

Ihanan väsynyttä MAANANTAITA!

Nyt voi jo melkein sanoa että kesä on ohi. Tänä kesänä olen tehnyt asioita, joita en normaalisti ole tehnyt.

1. Olen ollut kavereiden kanssa todella paljon, sillä yleensä olen vain omissa oloissani koko kesä, mutta tänä vuonna olen tehnyt kaikkea jänää kavereiden kanssa.

2.Olen ollut kaksilla kesäfestareilla ja näin Cheekin ja ihanan Haloo Helsingin kahteen otteeseen sekä aivan mahtavan MACKLEMOREn!! Pakko myöntää, että se oli tämän kesän koho kohta.

3. Olen myös tehnyt X-TRA hulluna töitä..

4.Olen myös juhlinut aivan hulluna tänä kesänä..

5.Olen myös hieman mökkeillytkin..

Tälläistä tänä kesänä, mitäs ensivuodeks keksittäis?





























Tää biisi on tän kesä ehdoton yks kesähiteistä:


Seuraavaan kertaan!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti