keskiviikko 16. lokakuuta 2013

Coping.. - idea 105.

Hei ja hauskaa keskiviikkoa!

Ajattelin taas kirjoittaa hieman mielipiteistä. Ensin ajattelin kirjoittaa teille mitä olen tehnyt (Älä huoli, kerron siitäkin, jos kiiinnostaa..) mutta keksinkin muuta ja tästä se lähtee:

Ongelmat. Niitä on monenlaisia ja aivan kaikilla, ja niistä pääse yli tavalla jos toisella. Minun ongelmani tällä hetkellä on se minkä auton minä ostaisin, kun budjetti on pieni ja autoja satoja erilaisia, enkä haluaisi mitään huonoa autoa, jolla on ajettu monta sataatuhatta kilometriä. Itseäni ärsyttää aivan suunnattomasti jos joku hiukankin alkaa valittaa autostaan jota ei ole joutunut itse edes maksamaan ja silloin jotenkin vaan näytän hymyä ja kerron mielipiteeni asiasta. Toinen ongelmani on tuhlailu, tykkään aivan ällyttömästi ostaa itselleni kaikkea mahdollista, kuten vaatteita, koruja, kirjoja, lahjoja siskoni pojalle, mutta en minäkään nyt joka viikko käy ostoksilla. Siihen auttaisin varmaan se, että rupeisin käyttämään jonkin sortin viikkorahaa, jonka kanssa pitäisi selvitä koko viikko, mutta kai sitä sitten joskus aikuistuu ja rupean säästämään rahaa. Myös sekin rupeaa jotenkin aina naurattamaan jos joku valittaa, ettei ole vaatteita ja käy suurinpiirtein joka viikko shoppailemassa.
Mutta onhan niitä oikeitakin ongelmia, kuten päihdeongelmat, masenus, rahattomuus yms. josta selvityminen vaatii oikeasti työtä ja tuskaa päästä eroon, kun nämä minun pienet pinnalliset ongelmat josta nyt pääse yli..

Mutta siihen mitä tällä viikolla olen puuhaillut: Elikkäs maanantaina sain itsestäni jonkun näköisen niskaotteen ja menin supersteppiin ja oli melkein voittaja fiilis kun pääsin kotiin. Olin siitä niin innoissani, että taidan ostaa kausi kortin sinne ja ruveta käymmän siellä joka maanantai.
Eilen oltiin koulusta opintoreissulla ja istuin koko päivän bussissa, tai oikeastaan nukuin, kun en pysynyt hereillä. Kotiin päästyäni käytiin kaverini kanssa lenkillä metsässä ja saatiin siinä sitten juteltua asioita.
Tänään olen ollut koulussa ja nyt ajattelin ruveta tekemään koulutehtäviä.. (BORING!)




Aurinkoisiapäiviä lisää, KIITOS!


Tälläinen pikkupoika kävi eilen piristämässä iltaani! <3


Jalkahoito, johon olen nykyään aivan koukussa.. SUOSITTELEN!


Löysin jotain minulle uutta, yllättävän hyvä:


SEURAAVAAN KERTAAN!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti