torstai 24. lokakuuta 2013

Syysloma kuulumisia - Idea 107.

Hei ja hauskaa torstai iltaa!

Minä olen viettänyt syysloma - tosin töissä. Lauantaina olin töissä ja sunnuntai päivän nukuinkin. Maanantaina oltiin shoppailemassa ystäväni Jennin kanssa Raisiossa ensin Myllyssä ja sen jälkeen ikeassa. Siitä reissusta, myöhemmin..
Tiistainkin vietin töissä niin kuin eilisenkin - sen lisäksi ajelin ympäri pitäjää, illalla käytiin moikkaamassa Laitilassa yhtä ystävääni, meidän piti käydä moikkaamassa toista ystävää erisuunnasta mutta tämä perui koko jutun.. No pääasia oli ulkoiluttaa uutta autoani kun sellaisen kävin ostamassa tiistaina.- Olin myös tänäänkin olin töissä ja huomenna minulla on jännä meno, josta kerron myöhemmin ja lopun viikon vietän töissä, eli eipä minulla paljoa lomaa olutkaan, mutta en valita koska työnarkomaani olen..





Naisen käsilaukku, suuri musta aukko..

Selasin tässä vähänaika sitten vanhoja biisi listojani ja löysin tämän aarteen:

Vähän uudempaa soittolistaltani:

SEURAAVAAN KERTAAN!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti