perjantai 12. heinäkuuta 2013

Got that all-stripe Cadillac, midnight drive.. - Idea 67.

Hyvää huomenta!

Nyt on jo perjantai! Viikonloppu lähenee, minulla se menee kylläkin työn merkeissä..

Keskiviikkona olin vaihteeksi bodupumppissa, sinä päivänä en oikeestaan muuta tehnyt. Eilen torstaina pääsin hieman aikaisemmin töistä ja sen jälkeen suurin piirtein vain kahvittelin koko iltapäivän. Ystävänikävi kahvilla ja juttelimme vähän kaikesta, yht äkkiä tuli vain keskusteltua armeijasta ja sotkusta. Sitten ystäväni heitti, että mennään oikeasti käymään sotkussa mukkikahveilla. No minä siihen, että mennään vaan. Ystäväni haki mitsunsa (ei ihan Cadillac, mutta melkein) kotoaan ja ajelimme säkylään, Porin Prikaattiin. Muutama tuttukin nähtiin, ihan sattumalta. Käytiin siinä sitten vielä ystäväni kanssa ajelemassa ympäri Säkylän kulmia.

Äsken minua kävi moikkaamassa kummitätini ja hänen ihana koiransa Maisa (<3), voi että kun Maisa oli söpö! On se kiva, että minua joku muistaa, kun muut lähtevät mökille ja jättävät minut yksin kotiin, ei valiteta, joskus sitä toivookin, että saisi olla yksin.




Ihan täydellinen biisi, kun ajelee:



Seuraavaan kertaan!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti