torstai 4. heinäkuuta 2013

I Love shopping, You? - Idea 63.

Hyvää ja lämmintä torstai aamua!

Tiistaina olin mökkeilemässä perheeni kanssa ja eilen olin shoppailemassa. Arvatenkin rahaa meni. Ostin ruisrockiin vaatteet: Kauluspaidan, topin ja shortsit. Ostin myös syksyä varten kahdet farkut sekä uuden kalenterin, vanhasta loppuu päivät kesken.
Minä tykkään katsoa paljon erilaisia sisustusohjelmia, lempparini oli Suomen kaameinkämppä, harmi vaan että se loppui, joten siirryin katsomaan sisustusohjelmaa Kaisa ja puoli valtakuntaa, sillä siinä on lepi sisustajani Teuvo Loman. Näin kerran, että Teuvolla oli aivan ihana keltainen kello ja tottakai minun oli pakko hankkia samalainen, tai ainakin melkein samanlainen joten ostin eilen sellaisen ihanan keltaisen kellon (<3). Ostin myös uudet korvakorut ja uuden laukun, vihdoin.
Olen aivan pienestä asti pitäny smurfeista ja eilen H&M näin aivan ihanan suloiset smurffi -yöpaidat tai potkupuku kumpi onkaan ja ostin sellaiset, en itselleni vaan Siskoni söpölle pojalle.

Tänään olin jo parturissakin ja ah se on joka kerta yhtä ihanaa. Leikkasin tällä kertaa suoran ostiksen sijasta vinot etuhiukset. Parturi kysyin ihan ekaksi mitä haluaisin, että otsatukalle tehtäisiin ja vastasin saman tien, että leikataaan pois, vihaan sitä. Ja nyt minulla onkin aivan ihanat etuhiukset. Latvanikin olivat aivan kärsineet ja nyt ne ovat poissa ja hoidettu.





















Seuraavaan kertaan! 

2 kommenttia:

  1. Äääk, ihana kalenteri ja ihanii noit shortsiyöpukuja <3
    Pitäiskö men itsellekki ostaan valmiiks :D

    VastaaPoista
  2. Ne on kyl niin söpöt, ehkä pitäis enne ko loppuu ;))

    VastaaPoista