maanantai 8. heinäkuuta 2013

RUISROCK vuosimallia 2013 - Idea 64.

Hauskaa maanantai aamua!

Eilen olin kauan odotetussa Ruisrockissa ystäväni kanssa. Aamulla lähdimme kauttualta bussilla kohti Turkua. Turkuun päästyämme menimme ensiksi syömään, niin ei tullut heti nälkä festari paikalla. Syötyämme lähdimme keskustaan, siis kauppatorille. Kävimme kaupassa, ostimme eväitä: suolakeksejä, hedelmiä, juotavaa yms. Sitten lähdimme bussilla Ruissaloon. Sinne päästyämme kävelimme vielä parikilsaa festarialueelle. Matka tuntui ikuisuudelta ja pysähtelimme useasti, joten matkakin kesti parituntia. Päästyämme alueelle siellä soitti Kotiteollisuus. Emme jääneet katsomaan sitä vaan kiertelimme aluetta.

Jäimme rantalavalle katsomaan vähäksi aikaa Raappanaa jonka jälkeen menimme katsomaan telttalavalle Haloo Helsinkiä! Se oli todella todella hyvä. Jos et ennen ole pitänyt Haloo Helsingistä, niin suosittelen menemään heidän keikalleen, siitä ei puutu energiaa eikä mitään. Tunnelmmakin oli aivan katossa. Kun Haloo Helsinki lopetti, juoksimme katsomaan Cheekkiä, joka oli myös uskomattoman hyvä, tietenkin.

Sen jälkeen pidimme ruoka tauon ja kiertelimme aluetta ja menimme rannalle ja rantalavalla soitti J. Karjalainen, joka myös oli yllättävän hyvä. Kun J. Karjalainen lopetti, hyökkäsimme eteenpäin ja menimme odottamaan että MACKLEMORE esiintyisi. Kuukauden ja viikkojen odotus palkittiin, sillä Macklemore oli niin paras. Kaikki ketkä olivat häntä kuuntelemassa lauloitvat hänen mukanaan ja huusivat ja tunnelmakin oli loistava. Kun Macklemore lopetti, lähdimme kotiin päin. Mukavaa oli ja päätimme ystäväni kanssa, että ensi vuonna menemme uudestaan!

Kun Macklemore rupesi laulamaan tätä laulua, kaikki lauloivat mukana, osasivat tai ei: