lauantai 27. heinäkuuta 2013

Mökkeilyä ja ostoksia.. - idea 74.

Aurinkoista lauantaita!!

Minä vietän lauantain ja sunnuntai molemmat töissä. Vietin jo vapaapäivänikin torstaina ja perjantaina,  olin mökillä.

Torstaina olin vielä kotona ja kävin lääkärissäkin, sillä minulla on hieman ihottumaa. Olin myös pitkästä aikaa ajotunnilla. Oi, että ajaminen on sitten mukavaa! Ajotuntien jälkeen menin siskoni luo ja sieltä lähdettiin mökille. Yritimme sytyttää saunapesän, koska muut tulivat perässä ja ajateltiin että on sitten kiva mennä heti saunomaan. Emme kylläkään onnistuneet siinä, sillä pesä ei vaan yksinkertaisesti syttyny. Siskoni sanoikin, että metsäpalokin syttyisi nopeammin. Veljeni sai sen lopulta syttymään.

Perjantaina käytiin hieman ostoksilla ja minä kävin Iittalan myynälässä ja ostin kaksi kuppia: toinen oli muumimuki: muumi seikkailu, toinen oli kotikaupunkimuki: kortteli. Ne maksoivat yhteensä 20 €.
Sen jälkeen mentiin takaisin mökkeilemään. Eipä muuta tällä kertaa.

Muutama kuva vielä ja SEURAAVAAN KERTAAN!!

2 kommenttia:

  1. Onpas hieno muki tuo punainen, en ole ennen nähnytkään tuollaista ja nuo mökkimaisemat aivan mahtavia

    VastaaPoista
  2. Joo, noi maisemat tai siis mökkikuvat on sieltä Tottijärveltä. Noit mukeja on sellanen kolmen sarja, mut toi pinkki oli tarjoukses ja en voinu jättää sitä kauppaankaan :D

    VastaaPoista