keskiviikko 27. maaliskuuta 2013

Diamonds are a girls bff - idea 14.

Tänään oli mielenkiintoinen päivä. Aamulla herätessäni klo 6.00 aikoihin ajattelin,  että vielä yksi aamu. Yksi aamu ja saisin nukkua pitkään seuraavina neljänä päivänä. Vaikka tänään olikin lyhyt koulupäivä,  tuntuo se ikuisuudelta. Koulun jälkeen kävimme ystäväni kanssa hakemassa hänelle meikkivoidetta ja haistelemassa ihania hajuvesiä. Ihastuin erityisesti Hugo Bossin uuteen hajuveteen. Kotiin tullessani minua odotti mukava yllätys: palkka kuitti.  Vaikka summa olisi pieni se olisi silti minulle iso ja luultavasti tuhlaan sen ensiviikonloppuna. Postin mukana tuli myös raamattuni: COSMOPOLITAN!  Loppu kuukaudesta se on suurin odotukseni. Lähdin noin puoli kaksi siskoni luo, sillä olin luvannut mennä hänen luokseen kunhan pääsen koulusta. Katsoimme gossip girlin ja katsoimme Lontoon matkoja. Rakastan tietenkin siskoani, mutta joskus se raivostuttaa, kun hän alkaa syyttämään asioista jotka häntä ärsyttää tai jokin ei vain mene ihan hänen mielensä mukaan. Toisaalta ymmärrän kyllä häntäkin. Kotiin päästyäni keitin teetä ja luin raamattuni. Ai niin: viime syksynä luulin hukanneeni lempi koruni ja olin aivan suruissani, sillä niihin oli mennyt aivan älyttömästi rahaa ja olon jo menettänyt toivoni siitä etten löydä niitä enää ikinä,  kunnes tämän viikon maanantaina löysin ne laukustani ja olin todella iloinen siitä.
Seuraavan kertaan! !
Tässä muutama kuva :

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti