torstai 7. maaliskuuta 2013

Jatkoa edelliseen - Idea 2

Pidän todella paljon erilaisista elokuvista, varsinkin - ylläripylläri - Romanttisista leffoista. Ostin tänään yhden sellaisen ja se oli TITANIC. Ystäväni sanoikin, ettei minua voi päästään enää kauppaa, sillä ostan aina uuden elokuvan. Mutta ei se nyt ihan niinkään ole.

Minun äidilläni oli juuri synttärit ja ostin hänelle lahjaksi muumimukin, jossa oli mymmelin äiti ja elokuvan englantilainen potilas. Hän piti molemista. Minusta lahjojen osto on maailman vaikeinta, sillä kun kysyt henkilöltä mitä hän haluaisi lahjaksi, he vastaavat aina; Ei sun tarvi mitään hankkia. Mutta minä kun en osaa olla ostamatta mitään..






Siskoni pojalla on pian ristiäiset ja olin paniikissa, että mistä löydän sopivan ja ihan mekon sinne, sillä minulla käy aina niin, että jätän kaiken viime tinkaan ja en löydä mitään, menee hermot ja menen vanhalla mekolla. Onneksi nyt ei käynyt niin, sillä kävin ystäväni kanssa katsomassa mekkoja ja kuika sattumalta löysimmekin minulle sopivan ja juuri täydellisen mekon minulle. Se oli helpottava tunne. Laitan lisää kuvia mekosta myöhemmin..

Mutta siltikin jäi vielä yksi ongelma, mitä ostan lapselle ristiäislahjaksi. Ajattelin ensin ostaa muumi astiastoa pojalle, mutta se on kyllä kallis minun bujettiini. Ajattelin kysyä veljeäni mukaan hankkeesee. Toivottavasti suostuu.

Seuraavaan kertaan..

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti