keskiviikko 15. toukokuuta 2013

If you really want to have something - Idea 42.

Hyvää iltaa!

Tänään olin taas töissä. Koko päivä luulin, että oli maanantai. Olin aivan sekaisin. Onneksi en mokannut mitään asiaa sen vuoksi. Toisaalta oli ihan kiva mennä töihin parin päivän vapaan jälkeen, mutta olisin voinut olla vielä muutaman päivän vapaalla ja nukkut pitkään aamuisin. Joskus toiste sitten. 

Töistä tulessa kotiin, olin hieman kiukkuinen, joten lähdin koirien kanssa kävelylle, kahdesti. Siinä sai ajatukset tuulettua. Minulla on edelleen kauhea hinku mennä shoppailemaan ja ystäväni kysyikin eilen lähtisinkö shoppailemaan Turkuun viikonloppuna, mutta pulma on siinä ettei minulla ole rahaa ja innostusta maksaa niin paljoa shoppailu -matkasta ja sen lisäksi vielä shoppailla. Kyllä minä sitten kesällä pääsen shoppailemaan, toivon mukaan. 

Haluaisin nähdä ystäviäni ja jutella oikein kunnolla kaikesta, mutta ongelma on siinä ettei kenellekkään sovi samaan aikaan tapaaminen. Toivotaan että edes joskus sopipi, sillä minusta tuntuu ettei tämän kesä jälkeen oikein voida kunnolla nähdä, koska viimeisellä vuodella olemme eri luokilla ja kenellään "ei sovi". Iloisempiin aiheisiin, muutamia kuvia:








Seuraavaan kertaan!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti