lauantai 18. toukokuuta 2013

Summer, is that really you? - Idea 43.

Oikein aurinkoista ja iloista lauantaita!

En ole kerinnyt kirjoittamaan sillä minulla on ollut paljon menoa. Torstaina oli sisareni luona ja eilen perjantaina rakas ystäväni tuli käymään kylässä. Juttelimme ystäväni kanssa kaikesta ja olin tehnyt hänelle ruokaakin: Paistoin kaslerpihvejä, tein salaattia ja paistoin patonkia. Sen jälkeen joimme kahvit. 

Tänään olen ottanut aurinkoa ja kuunnellut musiikkia. Olenkin löytänyt aivan ihanan biisin, johon olen rakastunut. Tänään vielä menen ystäväni kanssa veljeni luo viettämään tyttöjeniltaa. Huomenna minulla supernatural -maratooni, sillä eilen tuli postista kauan odotettu Supernaturalin seitsemäs kausi!!♥♥♥♥♥♥ 

Tehobiisini: Maclemore x Ryan Lewis - And we danced 
( http://www.youtube.com/watch?v=w4ScSsHdwZ8 )

Muutama kuva vielä:




Seuraavaan kertaan!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti