tiistai 28. toukokuuta 2013

Like the ceiling can’t hold us - Idea 49.

Hyvää tiistai iltaa!

Minulla on mennyt aivan päivät sekaisin, en tiedä mikä ne on sekoittanut. Sekö etten ole nukkut ainakaan viiteen yöhön kunnolla vai se että olin koulussa? En tiedä..

Sunnuntaipäivä meni oleskellessa ja olin katsomassa Fast & Furios 6, joka oli yllättävän hyvä elokuva: lihaksikkaita miehiä ja sen lisäksi ne olivat myös hyvän näköisiä, mahtavia autoja, sekä tietenkin toimintaa (with love, of course). En tiedä miksi, mutta pidän toiminta leffoista, kuten Iron man:sta, Abraham Lincoln: vampire hunter, x-man, Van helsing, Fast&Furios jne.. Tai ehkä sekin johtuu siitä, että veljeni ovat katselleet edellä mainittuja elokuvia ja siinä samassa jäänyt katsomaan niitä. Käytiin myös sen verran shoppailemassa ja ostin Elokuun uuden levyn. Tiedetään, olen varmaan ainoa ketä enää ostaa cd-levyjä..



Eilen kävin "kääntymässä" Raumalla, sillä meillä oli koulua. Ihan kivaa vaihtelua työssäoppimisen ohessa ja oli tietenkin kiva nähdä ystäviä ja muuta luokkaa. Koulun jälkeen menin Tzemppiin ja vuorossa oli bodypump, pitkästä aikaa. Nykyään aina kun menen Tzemppiin, niin kuulen ensimmäiseksi neulan äänen, sillä siellä on tatuointi yritys ja minulle tulee kauhea himo päästä itse tatuoitavaksi. Ensi syksynä sitten..

Tänään minulla oli työssäoppimisen arviointi ja pakko myöntää, että aina olen hirveä jännittäjä, mutta tällä kertaa en jännittänyt yhtään. Olin myös niin onnellinen, sillä sain harjoittelusta kiitettävän eli K3(arvoasteikko T1-K3). Arvioinnin jälkeen en menannut pysyä housuissani, sillä olin innoissani siitä, että selviydyin siitä niin hyvin. Työpäivän jälkeen menin siskoni luo ja käytiin jäätelöllä. Illan vietin autokoulussa..






 Seuraavaan kertaan!


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti