torstai 25. huhtikuuta 2013

I know in time my heart will mend - idea 32.

Hei!

Tiedättekö kun välillä on vain sellainen tunne, ettei voi aina sietää jotain ihmistä vaikka kuinka yrittäisi ja tekisi mieli laukoa ihmiselle törkeyksiä, koska se vain ärsyttää. Minulla oli sellainen tunne tänään. Onneksi ääneni on mennyt, joten sain oltua hiljaa tai oikeastaan minun piti olla hiljaa. Onneksi näitä päiviä on harvassa, joten sinäänsä helpotus, että sain oltua hiljaa, etten aiheuttanut muille mieli pahaa, sillä joskus olen todella paha suustani.

Tänään on myös senkin taki ollut masentava päivä, sillä perheeni tilasi matkan laivalle, johon minä en pääse, sillä olen työssäoppimassa, josta ei hirveästi voi olla pois. Nyt tekisi vain mieli kiljua ja huuta, sillä olisi kiva välillä irrotella, ihan luvan kanssa. No kesällä sitten. 

Päivän piristys oli silti se, että siskoni tuli käymään kera hirmujensa kanssa. Minä kyllä pidän hänen koiristaan!Päätimme nyt yhdessä, että menemme siskoni kanssa shoppailu reissulle Turkuun ja minulla on todellakin tarpeita, johon tuhlata rahani, jos näin voi sanoa.
Sen lisäksi se piristi, että sain tehdä muunosaamisen arvioinnin ystäväni kanssa, SUURI PELASTUS!!
Tässä tämänpäivän pelastus biisit:

Avicii - wake me up (  http://www.youtube.com/watch?v=w4bKzaGLK7c)
Calvin Harris ft. Ellie Goulding - I need your love (http://www.youtube.com/watch?v=jc3SXFuQl7o)


Seuraavaan kertaan!!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti